BOEKHOUDER

Bedrijfsomschrijving

Het Sociaal Secretariaat der Notarissen verzorgt sedert meer dan 75 jaar de personeelsadministratie van de notarissen. Ook beoefenaars van vrije beroepen zoals advocaten, apothekers, architecten en politieke mandatarissen doen beroep op onze diensten.

Onze kantoren zijn gelegen op wandelafstand van het Centraal Station in Brussel.

Functieomschrijving

  • Je boekt dagelijks alle bankverrichtingen en koppelt deze met de correcte betaalbewijzen en facturen;
  • Je verzorgt de betaling van facturen in Isabel;
  • Je stemt de rekening-couranten en wachtrekeningen af;
  • Je staat in voor de maandelijkse Btw-aangifte in samenwerking met de andere boekhouder;
  • Je levert een bijdrage in de opmaak van externe rapporteringen, jaarrekeningen, …
  • Je bent medeverantwoordelijk voor het debiteurenbeheer;
  • Je beantwoordt vragen van zowel klanten als leveranciers m.b.t. facturen.

Profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma accountancy/fiscaliteit of bent gelijkwaardig door ervaring;
  • Je hebt bij voorkeur een eerste beroepservaring, maar de wil om te leren is het belangrijkst;
  • Je hebt een zeer goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Frans en/of het Nederlands;
  • Je kan vlot werken met Excel, Outlook en SAP;
  • Je bent georganiseerd, rigoureus en precies;
  • Je bent analytisch ingesteld en je werkt graag met cijfers.

Aanbod

  • Wij bieden een gevarieerde functie binnen een stabiele en aangename werkomgeving waarbij u samenwerkt met collega’s in een hecht team;
  • U kan rekenen op een competitieve verloning in functie van uw opleiding en ervaring, extralegale voordelen, glijdende uren en de mogelijkheid op regelmatige basis thuis te werken;
  • Gemakkelijk bereikbaar (200m van station Brussel-Centraal);
  • Kans om mee te werken aan de verdere uitbouw van de organisatie.

Interesse?

Als deze vacature u interesseert, kan u uw CV en motivatiebrief met vermelding van “boekhouder” sturen naar:  jobs@ssn.be

Indien u solliciteert bij ons zal uw CV en motivatiebrief, die onder andere identificatiegegevens, gegevens betreffende het beroep en academisch curriculum bevatten, in onze databank 3 jaar bijgehouden worden om redenen van gerechtvaardigd belang (Bv: contacteren voor een nieuwe job). Deze gegevens zullen niet uitgewisseld worden met derden, tenzij omwille van een wettelijke verplichting. U kan steeds alle rechten uitoefenen opgenomen in de GDPR met name, recht op inzage en informatie, recht op gegevenswissing, recht op beperking van de verwerking, recht op rectificatie, recht op bezwaar en recht om klacht neer te leggen bij de toezichthoudende overheid, door info@privanot.be te contacteren. Wij zien erop toe dat al uw persoonsgegevens behandeld worden volgens de geldende Privacywetgeving.

Andere vacatures