Sociaal Secretariaat der Notarissen

SSN Nieuws

12.04.2021
Kan mijn werknemer vrij nemen van het werk om zich te laten vaccineren en zo ja, kan hij aanspraak maken op loon voor deze afwezigheidsuren?
29.03.2021
Zoals aangekondigd in onze vorige news, heeft het Overlegcomité van woensdag 24 maart 2021 besloten de controles aangaande het respecteren van het telewerk te verscherpen. Daartoe heeft het Comité de werkgevers de verplichting opgelegd om, vanaf de maand april 2021, maandelijks een register bij te houden.
26.03.2021
Zoals reeds algemeen geweten, is telewerk weer verplicht opgelegd sinds 2 november 2020
OVER SSN

WAAROM SSN

Het Sociaal Secretariaat der Notarissen verzorgt al decennialang de personeels- en loonadministratie van het notariaat. Ook verschillende politieke mandatarissen en vrije beroepen zoals advocaten, gerechtsdeurwaarders, apothekers en architecten doen een beroep op het SSN.

Bovendien zorgen we niet alleen voor een correcte loonverwerking, maar samen met ons juridisch departement bieden we ook ondersteuning bij de meest uiteenlopende vragen over sociale wetgeving en personeelsadministratie.

JOBS

Word jij onze nieuwe collega?

Wij zijn steeds op zoek naar gemotiveerde en getalenteerde medewerkers voor diverse functies in payroll en juridisch advies.

Stuur uw motivatiebrief en cv op ter attentie van de HR Verantwoordelijke

Sociaal Secretariaat der Notarissen VZW
t.a.v. de HR verantwoordelijke
Bergstraat 30-34
1000 Brussel
Email jobs@ssn.be

CONTACT

Contactgegevens

Heeft u vragen, opmerkingen of wenst u meer informatie over onze diensten? Contacteer ons dan gerust! Dat kan telefonisch, per mail of door ons contactformulier in te vullen.

  • Adres

    Sociaal Secretariaat
    der Notarissen van België VZW
    Bergstraat 30-34
    1000 Brussel

  • Telefoon

    02/500.14.11

  • Email

    info@ssn.be