Sociaal Secretariaat der Notarissen

SSN Nieuws

03.09.2021
Welke regels voor telewerk zijn vanaf 1 september van toepassing?
09.08.2021
Het systeem van de bijkomende vrijwillige overuren wordt op verschillende punten verduidelijkt.
09.08.2021
De relancemaatregel die aangekondigd werd in onze news van 30 juni 2021, is nu ook officieel gepubliceerd.
OVER SSN

WAAROM SSN

Het Sociaal Secretariaat der Notarissen verzorgt al decennialang de personeels- en loonadministratie van het notariaat. Ook verschillende politieke mandatarissen en vrije beroepen zoals advocaten, gerechtsdeurwaarders, apothekers en architecten doen een beroep op het SSN.

Bovendien zorgen we niet alleen voor een correcte loonverwerking, maar samen met ons juridisch departement bieden we ook ondersteuning bij de meest uiteenlopende vragen over sociale wetgeving en personeelsadministratie.

JOBS

Word jij onze nieuwe collega?

Wij zijn steeds op zoek naar gemotiveerde en getalenteerde medewerkers voor diverse functies in payroll en juridisch advies.

Momenteel zijn wij specifiek op zoek naar:

Stuur uw motivatiebrief en cv op ter attentie van de HR Verantwoordelijke

Sociaal Secretariaat der Notarissen VZW
t.a.v. de HR verantwoordelijke
Bergstraat 30-34
1000 Brussel
Email jobs@ssn.be

CONTACT

Contactgegevens

Heeft u vragen, opmerkingen of wenst u meer informatie over onze diensten? Contacteer ons dan gerust! Dat kan telefonisch, per mail of door ons contactformulier in te vullen.

  • Adres

    Sociaal Secretariaat
    der Notarissen van België VZW
    Bergstraat 30-34
    1000 Brussel

  • Telefoon

    02/500.14.11

  • Email

    info@ssn.be