Sociaal Secretariaat der Notarissen

SSN Nieuws

19.07.2021
Er is een wet gepubliceerd tot uitbreiding van het rouwverlof dat aan werknemers wordt toegekend in geval van overlijden van bepaalde personen die met hen verwant zijn. Deze wet treedt in werking op 25 juli 2021
16.07.2021
Gezien de aanslepende coronacrisis heeft de regering besloten om de termijnen voor het indienen van een aanvraag voor de Phoenix premie te verlengen
OVER SSN

WAAROM SSN

Het Sociaal Secretariaat der Notarissen verzorgt al decennialang de personeels- en loonadministratie van het notariaat. Ook verschillende politieke mandatarissen en vrije beroepen zoals advocaten, gerechtsdeurwaarders, apothekers en architecten doen een beroep op het SSN.

Bovendien zorgen we niet alleen voor een correcte loonverwerking, maar samen met ons juridisch departement bieden we ook ondersteuning bij de meest uiteenlopende vragen over sociale wetgeving en personeelsadministratie.

JOBS

Word jij onze nieuwe collega?

Wij zijn steeds op zoek naar gemotiveerde en getalenteerde medewerkers voor diverse functies in payroll en juridisch advies.

Momenteel zijn wij specifiek op zoek naar:

Stuur uw motivatiebrief en cv op ter attentie van de HR Verantwoordelijke

Sociaal Secretariaat der Notarissen VZW
t.a.v. de HR verantwoordelijke
Bergstraat 30-34
1000 Brussel
Email jobs@ssn.be

CONTACT

Contactgegevens

Heeft u vragen, opmerkingen of wenst u meer informatie over onze diensten? Contacteer ons dan gerust! Dat kan telefonisch, per mail of door ons contactformulier in te vullen.

  • Adres

    Sociaal Secretariaat
    der Notarissen van België VZW
    Bergstraat 30-34
    1000 Brussel

  • Telefoon

    02/500.14.11

  • Email

    info@ssn.be